dc.contributor.author | Haugen, Gry Mette D. | |
dc.contributor.author | Kermit, Patrick Stefan | |
dc.contributor.author | Wik, Sigrid Elise | |
dc.contributor.author | Hjulstad, Johan Arve | |
dc.contributor.author | Holkesvik, Anne Hildrum | |
dc.date.accessioned | 2016-05-04T07:45:49Z | |
dc.date.accessioned | 2016-05-06T10:12:54Z | |
dc.date.available | 2016-05-04T07:45:49Z | |
dc.date.available | 2016-05-06T10:12:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | NTNU Samfunnsforskning AS, 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-438-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2388702 | |
dc.description | - | |
dc.description.abstract | Forskning om hvordan hørselshemmede barn og unge med store og små hørselstap har det på skolen og i barnehagen, tegner et bilde av at hørselshemmede barn og unge jevnt over strever mer i skolen enn vanlige elever. Dette prosjektet er primært begrenset til det å gi en oversikt over forskning som sier noe om opplæringspraksiser som fungerer godt for hørselshemmede barn og unge, det vil si praksiser som sikrer at opplæringsmålene i skolens fag- og rammeplaner blir oppfylt. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.relation.uri | https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Kunnskapsoversik-over-forskningsfunn-om-læring-hos-barn-og-unge-med-hørselshemming.aspx | |
dc.title | Kunnskapsoversikt over forskningsfunn om læring hos barn og unge med hørselshemming | |
dc.type | Research report | |
dc.date.updated | 2016-05-04T07:45:48Z | |
dc.identifier.cristin | 1348979 | |