Show simple item record

dc.contributor.authorHygen, Beate Wold
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.date.accessioned2022-12-20T08:45:14Z
dc.date.available2022-12-20T08:45:14Z
dc.date.created2022-12-19T09:53:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-705-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3038730
dc.description.abstractRapporteringen fra Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser er fordelt på ulike rapporter, som publiseres gjennom året. Denne rapporten presenterer resultatene fra Lærerundersøkelsen 2021-2022, basert på dataene samlet inn skoleåret 2021-2022.
dc.description.abstractLærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22en_US
dc.title.alternativeLærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber44en_US
dc.identifier.cristin2094994
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal