Show simple item record

dc.contributor.authorHermstad, Ingrid Holmedahl
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorUtmo, Ida Fjærestad
dc.date.accessioned2023-06-08T06:45:23Z
dc.date.available2023-06-08T06:45:23Z
dc.date.created2023-06-05T10:49:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-7570-721-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3070446
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver to pilotutprøvinger i Bedre skolestart-prosjektet. Utgangspunktet for Bedre skolestart-prosjektet var et vedtak i formannskapet i Trondheim kommune i oktober 2019 om utredning av mulige modeller for fleksibel skolestart.
dc.description.abstractBedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellen
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellenen_US
dc.title.alternativeBedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellenen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber51en_US
dc.identifier.cristin2151760
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal