Lærlingundersøkelsen 2015 : En analyse av yrkesfaglærernes kompetanse, utstyrssituasjonen og tilbudsstruktur
Research report
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2395642Utgivelsesdato
2016Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK [496]
- Rapporter [326]
Originalversjon
147 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2016Sammendrag
Denne rapporten er den fjerde rapporteringen av de årlige analysene avLærlingundersøkelsen 2013-2016. Hovedformålet i den første rapporten var å forbedreLærlingundersøkelsen som verktøy for informasjonsinnhenting og kvalitetsutvikling. Idenne rapporten har dette på ny vært et viktig tema. Oppmerksomheten har dessutenvært rettet mot yrkesfaglæreres kompetanse. I tillegg har vi sett på utstyrssituasjonenog tilbudsstrukturen i fire utvalgte utdanningsprogram.
Beskrivelse
-