Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.contributor.authorBuland, Trond Hallgeir
dc.contributor.authorMolden, Thomas Hugaas
dc.date.accessioned2017-02-06T13:58:02Z
dc.date.available2017-02-06T13:58:02Z
dc.date.created2017-01-30T09:32:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2429631
dc.description.abstractLeksehjelpen i norsk skole har vokst i omfang de siste årene, fra å omfatte bare litt i overkant av 10 prosent av skolene for 6 år siden til nå å være et tilbud ved over halvparten av norske skoler, grunnskole som videregående opplæring. Leksehjelpen er i hovedsak organisert av den enkelte skole med lærere som leksehjelpere, den er rettet generelt mot alle elever og er ikke fagspesifikk. Den finnes på alle trinn i norsk skole, i hovedsak som et tilbud rettet mot flere trinn eller hele skolen. Mange leksehjelptilbud er knyttet til skole-fritidsordning. Frivillige organisasjoner er også involvert i mange opplegg, både på og utenfor skolen.
dc.language.isonob
dc.publisherSINTEF
dc.titleKartlegging av utbredelse av leksehjelp i norsk skole
dc.typeResearch report
dc.source.pagenumber18
dc.identifier.cristin1440629
dc.relation.projectStiftelsen SINTEF: 500134
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel