Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorBuland, Trond Hallgeir
dc.contributor.authorValenta, Marko
dc.contributor.authorTøssebro, Jan
dc.date.accessioned2019-11-11T08:24:52Z
dc.date.available2019-11-11T08:24:52Z
dc.date.created2019-11-03T12:13:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-82-7570-594-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2627558
dc.description.abstractI denne delrapporten diskuteres det hvordan et begrep som inkludering i skolen kan forstås, og hva slags arbeid det kreves i skolen for å få til inkludering – på alvor. De ulike deltakernes prosjekter diskuteres og belyses ut fra ulike organisasjonsteoretiske perspektiver, og det pekes på utfordringer og uklarheter i kommunikasjon, begrepsavklaring og rolleforståelse i starten av prosjektperioden. Samtidig rapporterer ledere og ansvarlige for alle prosjektene at de har jobbet med disse utfordringene, og kommet langt på vei i å utvikle inkluderingsarbeidet i sine skoler. Sluttrapporten skal foreligge våren 2020. Her skal NTNU Samfunnsforskning se nærmere på om prosjektene har gitt de ønskede endringene for lærere, fo​reldre og elever ute i skolene.
dc.description.abstractInkludering på alvor? Delrapport 1 fra evalueringen av modellutprøvingen inkludering på alvor
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Inkludering-på-alvor-Delrapport-1-fra-evalueri9ngen-av-modellutprøvingen-inkludering-på-alvor.aspx
dc.titleInkludering på alvor? Delrapport 1 fra evalueringen av modellutprøvingen inkludering på alvor
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber54
dc.identifier.cristin1743536
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel