dc.contributor.author | Aamodt, Per O | |
dc.contributor.author | Hybertsen, Ingunn Dahler | |
dc.contributor.author | Røsdal, Trude | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Federici, Roger Andre | |
dc.date.accessioned | 2020-01-10T15:10:24Z | |
dc.date.available | 2020-01-10T15:10:24Z | |
dc.date.created | 2020-01-09T08:42:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-604-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2635777 | |
dc.description.abstract | Dette er sluttrapport i evalueringen av den nasjonale rektorutdanningen i perioden fra 2015 til 2019. I rapporten følger vi opp mange av de samme resultatene fra de to delrapportene fra 2017 og 2018, særlig deltagerundersøkelsen som hvert kull har mottatt ved starten og i etterkant av utdanningen. Den kvantitative undersøkelsen inkluderer også kontrollutvalg. Den kvalitative undersøkelsen omfatter et utvalg case-skoler med tre besøk over tid og analyser av intervjudata samlet inn fra skoleledere, lærere og skoleeiere. I tillegg har vi gjennomført intervjuer med to av tilbyderne, og samlet inn skriftlige sluttoppgaver fra et utvalg deltakere. | |
dc.language.iso | mis | |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | |
dc.title | Evaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.subject.nsi | VDP::Pedagogiske fag: 280 | |
dc.subject.nsi | VDP::Education: 280 | |
dc.source.pagenumber | 119 | |
dc.identifier.cristin | 1768955 | |
cristin.unitcode | 7403,8,0,0 | |
cristin.unitname | Mangfold og inkludering | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |