Show simple item record

dc.contributor.authorAamodt, Per O
dc.contributor.authorHybertsen, Ingunn Dahler
dc.contributor.authorRøsdal, Trude
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorFederici, Roger Andre
dc.date.accessioned2020-01-10T15:10:24Z
dc.date.available2020-01-10T15:10:24Z
dc.date.created2020-01-09T08:42:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-82-7570-604-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2635777
dc.description.abstract​Dette er sluttrapport i evalueringen av den nasjonale rektorutdanningen i perioden fra 2015 til 2019. I rapporten følger vi opp mange av de samme resultatene fra de to delrapportene fra 2017 og 2018, særlig deltagerundersøkelsen som hvert kull har mottatt ved starten og i etterkant av utdanningen. Den kvantitative undersøkelsen inkluderer også kontrollutvalg. Den kvalitative undersøkelsen omfatter et utvalg case-skoler med tre besøk over tid og analyser av intervjudata samlet inn fra skoleledere, lærere og skoleeiere. I tillegg har vi gjennomført intervjuer med to av tilbyderne, og samlet inn skriftlige sluttoppgaver fra et utvalg deltakere​.
dc.language.isomis
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.titleEvaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber119
dc.identifier.cristin1768955
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record