Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGerstenberg, Rolf Achim
dc.contributor.authorSteinert, Martin
dc.date.accessioned2022-02-10T14:24:22Z
dc.date.available2022-02-10T14:24:22Z
dc.date.created2022-01-03T21:35:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationCERN IdeaSquare Journal of Experimental Innovation. 2021, 5 (2), 56-60.en_US
dc.identifier.issn2413-9505
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2978300
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleA quantitative experiment setup for testing the effect of desirable difficulties on teaching roboticsen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber56-60en_US
dc.source.volume5en_US
dc.source.journalCERN IdeaSquare Journal of Experimental Innovationen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.23726/cij.2021.1077
dc.identifier.cristin1973994
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal