dc.contributor.author | Haugset, Anne Sigrid | |
dc.contributor.author | Fagerholt, Randi Ann | |
dc.contributor.author | Sivertsen, Håkon | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Franck, Karianne | |
dc.contributor.author | Ljunggren, Birgitte | |
dc.contributor.author | Lorentzen, Ranveig Sofie | |
dc.contributor.author | Løe, Ida Camilla | |
dc.contributor.author | Mordal, Siri | |
dc.date.accessioned | 2024-09-30T13:55:57Z | |
dc.date.available | 2024-09-30T13:55:57Z | |
dc.date.created | 2020-01-31T08:40:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7732-289-6 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3155239 | |
dc.description.abstract | Dette er den fjerde rapporten fra følgeevalueringen av strategien Kompetanse for fremtidens barnehage, med Utdanningsdirektoratet som oppdragsgiver. Rapporten tar for seg to tema: Innholdet i utdanningen Lederutdanning for styrere i barnehagen, som er et av kompetansetiltakene i strategien, og etableringen av Regional ordning for kompetanseutvikling i barnehagen i fylkene. Hovedvekten av rapporten er viet til analysen av etableringen av Regional ordning. Det er nødvendig å påpeke at datamaterialet tar pulsen på Regional ordning midt i etableringen og viser dermed et bilde av ordningen slik den ser ut i de ulike fylkene per mars 2019. Arbeidet med etableringen av ordningen er i stadig utvikling og på ingen måte ferdig. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Trøndelag Forskning og Utvikling AS | en_US |
dc.title | Følgeevaluering av kompetanse for fremtidens barnehage. Delrapport 4. TFoU-rapport 2019:5. | en_US |
dc.title.alternative | Følgeevaluering av kompetanse for fremtidens barnehage. Delrapport 4. TFoU-rapport 2019:5. | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 145 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1787444 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |