Show simple item record

dc.contributor.authorHaugset, Anne Sigrid
dc.contributor.authorFagerholt, Randi Ann
dc.contributor.authorSivertsen, Håkon
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorFranck, Karianne
dc.contributor.authorLjunggren, Birgitte
dc.contributor.authorLorentzen, Ranveig Sofie
dc.contributor.authorLøe, Ida Camilla
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.date.accessioned2024-09-30T13:55:57Z
dc.date.available2024-09-30T13:55:57Z
dc.date.created2020-01-31T08:40:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-82-7732-289-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3155239
dc.description.abstractDette er den fjerde rapporten fra følgeevalueringen av strategien Kompetanse for fremtidens barnehage, med Utdanningsdirektoratet som oppdragsgiver. Rapporten tar for seg to tema: Innholdet i utdanningen Lederutdanning for styrere i barnehagen, som er et av kompetansetiltakene i strategien, og etableringen av Regional ordning for kompetanseutvikling i barnehagen i fylkene. Hovedvekten av rapporten er viet til analysen av etableringen av Regional ordning. Det er nødvendig å påpeke at datamaterialet tar pulsen på Regional ordning midt i etableringen og viser dermed et bilde av ordningen slik den ser ut i de ulike fylkene per mars 2019. Arbeidet med etableringen av ordningen er i stadig utvikling og på ingen måte ferdig.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherTrøndelag Forskning og Utvikling ASen_US
dc.titleFølgeevaluering av kompetanse for fremtidens barnehage. Delrapport 4. TFoU-rapport 2019:5.en_US
dc.title.alternativeFølgeevaluering av kompetanse for fremtidens barnehage. Delrapport 4. TFoU-rapport 2019:5.en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber145en_US
dc.identifier.cristin1787444
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record