Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorGarvik, Marianne
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2015-11-10T11:52:16Z
dc.date.accessioned2015-11-11T11:51:30Z
dc.date.available2015-11-10T11:52:16Z
dc.date.available2015-11-11T11:51:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citation147 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2015
dc.identifier.isbn978-82-7570-418-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2360085
dc.description-
dc.description.abstractDenne rapporten er den tredje rapporteringen av de årlige analysene av Lærlingundersøkelsen 2013-2016. Hovedformålet i den første rapporten var å forbedre Lærlingundersøkelsen som verktøy for informasjonsinnhenting og kvalitetsutvikling. I denne rapporten har hovedmålet vært å beskrive resultatene fra Lærlingundersøkelsen for å belyse lærings- og arbeidsmiljøet for den delen av fag- og yrkesopplæringen som foregår i bedrift, i tillegg til å presentere mer inngående resultater omkring opplæringskontorenes rolle for lærlingene, lærlingenes opplevelse av relevans og muligheter, og et ekstra nærblikk på lærekandidatene som har besvart Lærlingundersøkelsen.
dc.language.isonob
dc.relation.urihttp://samforsk.no/Sider/Lærlingundersøkelsen-2014.aspx
dc.titleLærlingundersøkelsen 2014 : Analyser av variasjoner og sammenhenger Lærlingundersøkelsen 2014
dc.typeResearch report
dc.date.updated2015-11-10T11:52:16Z
dc.identifier.cristin1253670


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel