Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKittelsaa, Anna M.
dc.contributor.authorKermit, Patrick Stefan
dc.contributor.authorWik, Sigrid Elise
dc.contributor.authorKlingenberg, Oliv Jorid Gravåsen
dc.contributor.authorHolkesvik, Anne Hildrum
dc.date.accessioned2016-05-03T09:15:38Z
dc.date.accessioned2016-05-04T07:35:15Z
dc.date.available2016-05-03T09:15:38Z
dc.date.available2016-05-04T07:35:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citation80 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2015
dc.identifier.isbn978-82-7570-436-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2388495
dc.description-
dc.description.abstractForskning om hvordan barn og unge med ulike grader av synshemming har det i barnehagen og på skolen, tegner et bilde av at synshemmede barn og unge jevnt over strever mer i skolen enn vanlige elever. Dette prosjektet er primært begrenset til det å gi en oversikt over forskning som sier noe om opplæringspraksiser som fungerer godt for synshemmede barn og unge, det vil si praksiser som sikrer at opplæringsmålene i rammeplaner i barnehage og skolens fag- og rammeplaner blir oppfylt.
dc.language.isonob
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Kunnskapsoversikt-over-forskningsfunn-om-læring-hos-barn-og-unge-med-synshemming.aspx
dc.titleKunnskapsoversikt over forskningsfunn om læring hos barn og unge med synshemming
dc.typeResearch report
dc.date.updated2016-05-03T09:15:38Z
dc.identifier.cristin1348981


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel