Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugen, Gry Mette D.
dc.contributor.authorKermit, Patrick Stefan
dc.contributor.authorWik, Sigrid Elise
dc.contributor.authorHjulstad, Johan Arve
dc.contributor.authorHolkesvik, Anne Hildrum
dc.date.accessioned2016-05-04T07:45:49Z
dc.date.accessioned2016-05-06T10:12:54Z
dc.date.available2016-05-04T07:45:49Z
dc.date.available2016-05-06T10:12:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationNTNU Samfunnsforskning AS, 2015
dc.identifier.isbn978-82-7570-438-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2388702
dc.description-
dc.description.abstractForskning om hvordan hørselshemmede barn og unge med store og små hørselstap har det på skolen og i barnehagen, tegner et bilde av at hørselshemmede barn og unge jevnt over strever mer i skolen enn vanlige elever. Dette prosjektet er primært begrenset til det å gi en oversikt over forskning som sier noe om opplæringspraksiser som fungerer godt for hørselshemmede barn og unge, det vil si praksiser som sikrer at opplæringsmålene i skolens fag- og rammeplaner blir oppfylt.
dc.language.isonob
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Kunnskapsoversik-over-forskningsfunn-om-læring-hos-barn-og-unge-med-hørselshemming.aspx
dc.titleKunnskapsoversikt over forskningsfunn om læring hos barn og unge med hørselshemming
dc.typeResearch report
dc.date.updated2016-05-04T07:45:48Z
dc.identifier.cristin1348979


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel