dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Michelsen, Hilde | |
dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.date.accessioned | 2016-07-01T12:46:24Z | |
dc.date.accessioned | 2016-07-05T11:12:42Z | |
dc.date.available | 2016-07-01T12:46:24Z | |
dc.date.available | 2016-07-05T11:12:42Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | 147 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2395642 | |
dc.description | - | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er den fjerde rapporteringen av de årlige analysene av
Lærlingundersøkelsen 2013-2016. Hovedformålet i den første rapporten var å forbedre
Lærlingundersøkelsen som verktøy for informasjonsinnhenting og kvalitetsutvikling. I
denne rapporten har dette på ny vært et viktig tema. Oppmerksomheten har dessuten
vært rettet mot yrkesfaglæreres kompetanse. I tillegg har vi sett på utstyrssituasjonen
og tilbudsstrukturen i fire utvalgte utdanningsprogram. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.relation.uri | https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Lærlingundersøkelsen-2015--En-analyse-av-yrkesfaglærernes-kompetanse,-utstyrssituasjonen-og-tilbudsstruktur.aspx | |
dc.title | Lærlingundersøkelsen 2015 : En analyse av yrkesfaglærernes kompetanse, utstyrssituasjonen og tilbudsstruktur | |
dc.type | Research report | |
dc.date.updated | 2016-07-01T12:46:24Z | |
dc.identifier.cristin | 1365684 | |