Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorMichelsen, Hilde
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2016-07-01T12:46:24Z
dc.date.accessioned2016-07-05T11:12:42Z
dc.date.available2016-07-01T12:46:24Z
dc.date.available2016-07-05T11:12:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citation147 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2395642
dc.description-
dc.description.abstractDenne rapporten er den fjerde rapporteringen av de årlige analysene av Lærlingundersøkelsen 2013-2016. Hovedformålet i den første rapporten var å forbedre Lærlingundersøkelsen som verktøy for informasjonsinnhenting og kvalitetsutvikling. I denne rapporten har dette på ny vært et viktig tema. Oppmerksomheten har dessuten vært rettet mot yrkesfaglæreres kompetanse. I tillegg har vi sett på utstyrssituasjonen og tilbudsstrukturen i fire utvalgte utdanningsprogram.
dc.language.isonob
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Lærlingundersøkelsen-2015--En-analyse-av-yrkesfaglærernes-kompetanse,-utstyrssituasjonen-og-tilbudsstruktur.aspx
dc.titleLærlingundersøkelsen 2015 : En analyse av yrkesfaglærernes kompetanse, utstyrssituasjonen og tilbudsstruktur
dc.typeResearch report
dc.date.updated2016-07-01T12:46:24Z
dc.identifier.cristin1365684


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel