Rett til spesialundervisning eller rett til deltakelse? : Faktorer som påvirker ekskludering og inkludering i skolen
dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.contributor.author | Kittelsaa, Anna | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T06:31:04Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T06:31:04Z | |
dc.date.created | 2017-08-22T13:43:03Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-505-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2451546 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er initiert av Norges Handikapforbund (NHF) og Handikappede Barns Foreldreforening (HBF) som fikk finansiering til å gjennomføre et større prosjekt for å sette et nytt offentlig fokus på inkludering av funksjonshemmete barn i undervisningsfelleskapet. Denne rapporten er en del av det prosjektet som er finansiert av Utdanningsdirektoratet og Barne- ungdoms- og familiedirektoratet. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | |
dc.relation.uri | https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Rett-til-spesialundervisning-eller-rett-til-deltakelse.aspx | |
dc.title | Rett til spesialundervisning eller rett til deltakelse? : Faktorer som påvirker ekskludering og inkludering i skolen | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 76 | |
dc.identifier.cristin | 1487900 | |
cristin.unitcode | 7403,8,0,0 | |
cristin.unitname | Mangfold og inkludering | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK [496]
-
Rapporter [326]
Forskningsrapporter