Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorKittelsaa, Anna
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.date.accessioned2017-08-23T06:31:04Z
dc.date.available2017-08-23T06:31:04Z
dc.date.created2017-08-22T13:43:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7570-505-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2451546
dc.description.abstractDenne rapporten er initiert av Norges Handikapforbund (NHF) og Handikappede Barns Foreldreforening (HBF) som fikk finansiering til å gjennomføre et større prosjekt for å sette et nytt offentlig fokus på inkludering av funksjonshemmete barn i undervisningsfelleskapet. Denne rapporten er en del av det prosjektet som er finansiert av Utdanningsdirektoratet og Barne- ungdoms- og familiedirektoratet.
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Rett-til-spesialundervisning-eller-rett-til-deltakelse.aspx
dc.titleRett til spesialundervisning eller rett til deltakelse? : Faktorer som påvirker ekskludering og inkludering i skolen
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber76
dc.identifier.cristin1487900
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel