Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorRøe, Melina
dc.contributor.authorUtvær, Britt Karin Støen
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2017-09-07T08:11:48Z
dc.date.available2017-09-07T08:11:48Z
dc.date.created2017-09-06T08:27:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7570-491-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2453486
dc.description.abstractDenne rapporten undersøker hvordan Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser benyttes av skoler og kommuner som en del av kvalitetsvurderingssystemet. Prosjektet har vært gjennomført parallelt med NTNU Samfunnsforsknings oppdrag om å analysere og rapportere data fra Elevundersøkelsen. Vi har gjennom flere år intervjuet skoleeiere, skoleledere, lærere, elever og foreldre. Intervjuene har omhandlet flere tema, men helt siden arbeidet med Elevundersøkelsen 2011 har brukerundersøkelsene som verktøy for kvalitetsutvikling i skolen vært et viktig område i intervjuene. I alt har vi over tid besøkt 21 skoler i ni fylker og totalt 231 personer er intervjuet.
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Utdanningsdirektoratets-brukerundersøkelser--Et-verktøy-for-kvalitetsutvikling-i-grunnskolen.aspx
dc.titleUtdanningsdirektoratets brukerundersøkelser : Et verktøy for kvalitetsutvikling i grunnskolen?
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber86
dc.identifier.cristin1491240
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel