Show simple item record

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorRøe, Melina
dc.date.accessioned2017-12-04T08:48:29Z
dc.date.available2017-12-04T08:48:29Z
dc.date.created2017-12-01T13:26:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7570-515-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2468878
dc.description.abstractUtdanningsdirektoratet fikk høsten 2013 i oppdrag å iverksette et prosjekt for å bedre læringsmiljøet ved skoler med vedvarende høye mobbetall. Hensikten med å identifisere disse var å tilby skolene og de respektive kommunene ekstra hjelp til å redusere mobbingen gjennom målrettede tiltak. Prosjektet fikk navnet Læringsmiljøprosjektet, og Læringsmiljøsenteret fikk en sentral rolle i veiledning av kommunene.
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Publikasjoner/2017/Delrapport%202%20-%20evaluering%20av%20Læringsmiljøprosjektet%20PPT%20WEB.pdf
dc.titleEvaluering av Læringsmiljøprosjektet : Delrapport 2 Resultatnotat om Pedagogisk Psykologisk Tjeneste sin rolle
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber27
dc.identifier.cristin1521596
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record