Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorRøe, Melina
dc.date.accessioned2017-12-04T08:48:29Z
dc.date.available2017-12-04T08:48:29Z
dc.date.created2017-12-01T13:26:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7570-515-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2468878
dc.description.abstractUtdanningsdirektoratet fikk høsten 2013 i oppdrag å iverksette et prosjekt for å bedre læringsmiljøet ved skoler med vedvarende høye mobbetall. Hensikten med å identifisere disse var å tilby skolene og de respektive kommunene ekstra hjelp til å redusere mobbingen gjennom målrettede tiltak. Prosjektet fikk navnet Læringsmiljøprosjektet, og Læringsmiljøsenteret fikk en sentral rolle i veiledning av kommunene.
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Publikasjoner/2017/Delrapport%202%20-%20evaluering%20av%20Læringsmiljøprosjektet%20PPT%20WEB.pdf
dc.titleEvaluering av Læringsmiljøprosjektet : Delrapport 2 Resultatnotat om Pedagogisk Psykologisk Tjeneste sin rolle
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber27
dc.identifier.cristin1521596
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel