dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.contributor.author | Røe, Melina | |
dc.date.accessioned | 2017-12-04T08:48:29Z | |
dc.date.available | 2017-12-04T08:48:29Z | |
dc.date.created | 2017-12-01T13:26:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-515-8 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2468878 | |
dc.description.abstract | Utdanningsdirektoratet fikk høsten 2013 i oppdrag å iverksette et prosjekt for å bedre læringsmiljøet ved skoler med vedvarende høye mobbetall. Hensikten med å identifisere disse var å tilby skolene og de respektive kommunene ekstra hjelp til å redusere mobbingen gjennom målrettede tiltak. Prosjektet fikk navnet Læringsmiljøprosjektet, og Læringsmiljøsenteret fikk en sentral rolle i veiledning av kommunene. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | |
dc.relation.uri | https://samforsk.no/Publikasjoner/2017/Delrapport%202%20-%20evaluering%20av%20Læringsmiljøprosjektet%20PPT%20WEB.pdf | |
dc.title | Evaluering av Læringsmiljøprosjektet : Delrapport 2 Resultatnotat om Pedagogisk Psykologisk Tjeneste sin rolle | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 27 | |
dc.identifier.cristin | 1521596 | |
cristin.unitcode | 7403,8,0,0 | |
cristin.unitname | Mangfold og inkludering | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |