Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHermstad, Ingrid Holmedahl
dc.contributor.authorHaraldsvik, Marianne
dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.contributor.authorHybertsen, Ingunn Dahler
dc.date.accessioned2022-07-11T06:01:21Z
dc.date.available2022-07-11T06:01:21Z
dc.date.created2022-07-07T08:39:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-689-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3004477
dc.description.abstractDenne rapporten evaluerer KS sin satsning på skolelederutvikling Led skole. Rammeverket for Led skole er utviklet av KS med et mål om lokale skreddersydde lederutviklingsprosjekter hvor skoleeier tar et større ansvar for utviklingen. KS involverte en rekke sentrale aktører i utviklingen av rammeverket, og innspill ble hentet fra ulike nettverk og forum innen sektoren. Led skole har deretter pågått siden 2018, og bakgrunnen for evalueringen er et ønske om å kunne videreutvikle Led skole i lys av erfaringer deltakerne har med opplegget.
dc.description.abstractEvaluering av KS`Led skole : Skolelederutvikling mellom rammeverk og skreddersøm
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEvaluering av KS`Led skole : Skolelederutvikling mellom rammeverk og skreddersømen_US
dc.title.alternativeEvaluering av KS`Led skole : Skolelederutvikling mellom rammeverk og skreddersømen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber96en_US
dc.identifier.cristin2037500
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal