Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHygen, Beate Wold
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.date.accessioned2022-12-20T08:45:14Z
dc.date.available2022-12-20T08:45:14Z
dc.date.created2022-12-19T09:53:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-705-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3038730
dc.description.abstractRapporteringen fra Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser er fordelt på ulike rapporter, som publiseres gjennom året. Denne rapporten presenterer resultatene fra Lærerundersøkelsen 2021-2022, basert på dataene samlet inn skoleåret 2021-2022.
dc.description.abstractLærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22en_US
dc.title.alternativeLærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber44en_US
dc.identifier.cristin2094994
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal