dc.contributor.author | Hygen, Beate Wold | |
dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.contributor.author | Dahl, Thomas | |
dc.date.accessioned | 2022-12-20T08:45:14Z | |
dc.date.available | 2022-12-20T08:45:14Z | |
dc.date.created | 2022-12-19T09:53:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-705-3 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3038730 | |
dc.description.abstract | Rapporteringen fra Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser er fordelt på ulike rapporter, som publiseres gjennom året. Denne rapporten presenterer resultatene fra Lærerundersøkelsen 2021-2022, basert på dataene samlet inn skoleåret 2021-2022. | |
dc.description.abstract | Lærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22 | en_US |
dc.title.alternative | Lærerundersøkelsen 2021/22 : Analyse av Lærerundersøkelsen i skolen høst 21 og vår 22 | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.subject.nsi | VDP::Pedagogiske fag: 280 | |
dc.subject.nsi | VDP::Education: 280 | |
dc.source.pagenumber | 44 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2094994 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |