Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHygen, Beate Wold
dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2023-02-08T07:34:10Z
dc.date.available2023-02-08T07:34:10Z
dc.date.created2023-02-07T09:12:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-707-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3049077
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer resultatene fra Voksenopplæringsundersøkelsen. Den viser resultatene fra de siste årenes undersøkelser, fra og med høsten 2017 til og med våren 2022. Voksenopplæringsundersøkelsen er bygd opp etter samme modell som Elevundersøkelsen og gir informasjon om elever i voksenopplæringens oppfatning av læringsmiljøet ved det skolen. Den har delvis overlappende spørsmål med Elevundersøkelsen. Den er totalt sett mindre omfattende, men har noen flere spørsmål knyttet til valg av videre studier og yrke. Det er frivillig for skolene å gjennomføre undersøkelsen. Utdanningsdirektoratet er oppdragsgiver.
dc.description.abstractVoksenopplæringsundersøkelsen i skolen : Analyse av Voksenopplæringsundersøkelsen i skolen for skoleårene 2017/18 til 2021/22
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVoksenopplæringsundersøkelsen i skolen : Analyse av Voksenopplæringsundersøkelsen i skolen for skoleårene 2017/18 til 2021/22en_US
dc.title.alternativeVoksenopplæringsundersøkelsen i skolen : Analyse av Voksenopplæringsundersøkelsen i skolen for skoleårene 2017/18 til 2021/22en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber30en_US
dc.identifier.cristin2123538
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal