Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
NTNU Samfunnsforskning
Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK
Vis innførsel
Hjem
NTNU Samfunnsforskning
Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Teacher self-efficacy and reasons for choosing initial teacher education programmes in Norway and New Zealand
Berg, David A.G.
;
Skaalvik, Einar
;
Asil, Mustafa
;
Hill, Mary F.
;
Uthus, Marit
;
Tangen, Truls Nilsen
;
Smith, Jeffrey K.
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
T%26TE+2023+Motives+for+teacher+education.pdf (427.0Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3067312
Utgivelsesdato
2023
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK
[496]
Vitenskapelige artikler
[204]
Originalversjon
Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. 2023, 125 .
10.1016/j.tate.2023.104041
Tidsskrift
Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk