Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHermstad, Ingrid Holmedahl
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorUtmo, Ida Fjærestad
dc.date.accessioned2023-06-08T06:45:23Z
dc.date.available2023-06-08T06:45:23Z
dc.date.created2023-06-05T10:49:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-7570-721-3
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3070446
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver to pilotutprøvinger i Bedre skolestart-prosjektet. Utgangspunktet for Bedre skolestart-prosjektet var et vedtak i formannskapet i Trondheim kommune i oktober 2019 om utredning av mulige modeller for fleksibel skolestart.
dc.description.abstractBedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellen
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellenen_US
dc.title.alternativeBedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellenen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber51en_US
dc.identifier.cristin2151760
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal