dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.contributor.author | Andrews, Therese Marie | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Hammer Smedsrud, Jørgen | |
dc.contributor.author | Grøgaard, Jens Brandi | |
dc.contributor.author | Hermstad, Ingrid Holmedahl | |
dc.contributor.author | Buland, Trond Hallgeir | |
dc.contributor.author | Bliksvær, Trond | |
dc.date.accessioned | 2023-09-14T17:33:05Z | |
dc.date.available | 2023-09-14T17:33:05Z | |
dc.date.created | 2023-09-14T08:42:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-733-6 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3089610 | |
dc.description.abstract | Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis startet opp i 2021. Det gjorde også evalueringen av kompetanseløftet, og dette er den andre delrapporten fra evalueringen. Delrapporten omhandler særlig det vi omtaler som kompetanseløftets programteori, universitets- og høgskolesektorens rolle i kompetanseløftet og hvordan arbeidet har foregått frem til nå. Vi identifiserer også noen områder som vi mener det er særlig viktig å være oppmerksom på i det fremtidige arbeidet med kompetanseløftet og evalueringen. Rapporten er basert på intervjuer med representanter for Statsforvalteren, intervjudata fra casestudier og spørreskjemadata og rapporter fra statsforvaltere. | en_US |
dc.description.abstract | Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2 | en_US |
dc.title.alternative | Evaluering av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis : Delrapport 2 | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Education: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 107 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2174923 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |