Show simple item record

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorHermstad, Ingrid Holmedahl
dc.contributor.authorLjusberg, Anna-Lena
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorTangen, Sonia
dc.date.accessioned2024-05-23T06:03:15Z
dc.date.available2024-05-23T06:03:15Z
dc.date.created2024-05-21T07:48:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-82-7570-754-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3131162
dc.description.abstractRammeplanen for skolefritidsordningen i Norge (SFO) ble innført som forskrift til Opplæringsloven fra og med august 2021. I tiden etter har en forskergruppe fra NTNU Samfunnsforskning AS, NIFU og Stockholms Universitet arbeidet med å følge innføringen av den nye rammeplanen, og hva den gjør og ikke gjør med SFO. Dette er den tredje og siste rapporten i denne følgeevalueringen.
dc.description.abstractInnføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplan
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInnføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplanen_US
dc.title.alternativeInnføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplanen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber166en_US
dc.identifier.cristin2269542
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal