Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorVennerød-Diesen, Frida Felicia
dc.contributor.authorHermstad, Ingrid Holmedahl
dc.contributor.authorLjusberg, Anna-Lena
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.contributor.authorPedersen, Cathrine
dc.contributor.authorTangen, Sonia
dc.date.accessioned2024-05-23T06:03:15Z
dc.date.available2024-05-23T06:03:15Z
dc.date.created2024-05-21T07:48:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn978-82-7570-754-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3131162
dc.description.abstractRammeplanen for skolefritidsordningen i Norge (SFO) ble innført som forskrift til Opplæringsloven fra og med august 2021. I tiden etter har en forskergruppe fra NTNU Samfunnsforskning AS, NIFU og Stockholms Universitet arbeidet med å følge innføringen av den nye rammeplanen, og hva den gjør og ikke gjør med SFO. Dette er den tredje og siste rapporten i denne følgeevalueringen.
dc.description.abstractInnføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplan
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInnføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplanen_US
dc.title.alternativeInnføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplanen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber166en_US
dc.identifier.cristin2269542
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal