Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2015-11-03T12:42:31Z
dc.date.accessioned2015-11-11T11:48:09Z
dc.date.available2015-11-03T12:42:31Z
dc.date.available2015-11-11T11:48:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citation24 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2015
dc.identifier.isbn978-82-7570-433-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2360077
dc.description-
dc.description.abstractDette notatet er en analyse av data av den frivillige gjennomføringen av Elevundersøkelsen som ble foretatt våren 2015. Analysene har som hensikt å undersøke om det er eventuelle metodiske effekter som kan forklare en betydelig nedgang i andelen elever som opplever seg mobbet etter at Elevundersøkelsen ble revidert. Notatet er en delleveranse i prosjektet «Analyse av Elevundersøkelsen 2015- 2017».
dc.language.isonob
dc.relation.urihttp://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Statistiske-unders%C3%B8kelser-av-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-mobbing--Analyse-av-Elevunder%C3%B8kelsen-v%C3%A5ren-2015.aspx
dc.titleStatistiske undersøkelser av spørsmål om mobbing : Analyse av Elevundersøkelsen våren 2015
dc.typeResearch report
dc.date.updated2015-11-03T12:42:31Z
dc.identifier.cristin1285891


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel