Show simple item record

dc.contributor.authorKermit, Patrick
dc.contributor.authorTharaldsteen, Anne Mali
dc.contributor.authorHaugen, Gry Mette D.
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2015-11-24T10:31:38Z
dc.date.accessioned2015-11-25T12:49:54Z
dc.date.available2015-11-24T10:31:38Z
dc.date.available2015-11-25T12:49:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citation145 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2014
dc.identifier.isbn978-82-7570-357-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2365754
dc.description-
dc.description.abstractI denne rapporten fokuseres det på tre hovedproblemstillinger: 1.Er det slik at barn og unge med sansetap inkluderes i skolen? 2.Hvilke inkluderingsutfordringer møter barn og unge med sansetap i skole og fritid? 3.Er det en sammenheng mellom inkludering i skolen og deltakelse i samfunnet, særskilt den ordinære fritidsarenaen?
dc.language.isonob
dc.relation.urihttp://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/En-av-flokken.aspx
dc.titleEn av flokken? : Inkludering og ungdom med sansetap - muligheter og begrensninger
dc.typeResearch report
dc.date.updated2015-11-24T10:31:38Z
dc.identifier.cristin1121243


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record