dc.contributor.author | Federici, Roger Andre | |
dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.date.accessioned | 2015-11-25T12:20:50Z | |
dc.date.accessioned | 2015-11-28T17:50:56Z | |
dc.date.available | 2015-11-25T12:20:50Z | |
dc.date.available | 2015-11-28T17:50:56Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | 142 p. NTNU Samfunnsforskning, 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-318-5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2366169 | |
dc.description | - | |
dc.description.abstract | Rapporten er en analyse av data fra tre av Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser i skolen. Dette er Elevundersøkelsen, Lærerundersøkelsen og Foreldreundersøkelsen. Oppdragsgiver er Utdanningsdirektoratet. Et overordnet mål for oppdragsgiver er å få innspill til hvilke problemstillinger som kan besvares ved å se brukerundersøkelsene i sammenheng, hvilke analytiske muligheter og begrensninger datasettene gir, og hvordan resultatene kan formidles med tanke på prosess og kvalitetsutvikling av elevenes læringsmiljø. | |
dc.language.iso | nor | |
dc.relation.uri | http://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyse-av-data-fra-Utdanningsdirektoratets.aspx | |
dc.title | Analyse av data fra Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser i skolen. En helhetlig beskrivelse av læringsmiljøet | |
dc.type | Research report | |
dc.date.updated | 2015-11-25T12:20:50Z | |
dc.identifier.cristin | 1018331 | |