Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.contributor.authorLjusberg, Anna-Lena
dc.contributor.authorBunar, Nihad
dc.date.accessioned2019-01-07T07:47:36Z
dc.date.available2019-01-07T07:47:36Z
dc.date.created2019-01-04T14:19:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-82-7570-569-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2579346
dc.description.abstractSkolefritidsordningen (SFO) i Norge strekker seg tilbake til 1950-tallet, men da som såkalte fritidshjem. Ordningen med SFO, både i omfang og oppmerksomhet, skjøt fart på slutten av 1980-tallet, og det var med innføringen av Reform 97 at skolefritidsordningen slik vi kjenner den i dag, ble innført. Seksårsreformen økte behovet for tilsyn av de minste barna etter ordinær skoletid. I dag er SFO blitt en naturlig del av skolestarten for de fleste. Det ble gjennomført en nasjonal evaluering av SFO i 2002, men utover dette er det lite oppdatert og helhetlig kunnskap om SFO i Norge.
dc.description.abstractLek, Læring og ikke-pedagogikk for alle
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Lek,-læring-og-ikke-pedagogikk-FOR-ALLE.aspx
dc.titleLek, Læring og ikke-pedagogikk for alle
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber193
dc.identifier.cristin1650534
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel