dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Hermstad, Ingrid Holmedahl | |
dc.contributor.author | Hybertsen, Ingunn Dahler | |
dc.contributor.author | Lynnebakke, Brit | |
dc.contributor.author | Vika, Karl Solbue | |
dc.contributor.author | Hammer Smedsrud, Jørgen | |
dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | |
dc.contributor.author | Federici, Roger Andre | |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T06:10:22Z | |
dc.date.available | 2021-04-13T06:10:22Z | |
dc.date.created | 2021-03-12T13:35:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-646-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2737400 | |
dc.description.abstract | Den 12. mars 2020 stengte alle landets grunnskoler på grunn av COVID-19 pandemien. I denne rapporten presenteres resultater fra en bred gjennomgang av foreliggende studier knyttet til pandemien og grunnskolenes håndtering, sammen med resultater fra et omfattende egeninnsamlet datamateriale. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning og NIFU | |
dc.relation.uri | https://hdl.handle.net/11250/2733034 | |
dc.title | Koronapandemien i grunnskolen - håndtering og konsekvenser | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.identifier.cristin | 1897678 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |