Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorIversen, Jon Marius Vaag
dc.contributor.authorHaraldsvik, Marianne
dc.contributor.authorNyhus, Ole Henning
dc.date.accessioned2021-06-23T14:43:59Z
dc.date.available2021-06-23T14:43:59Z
dc.date.created2021-06-22T16:19:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-7570-656-8
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2760942
dc.description.abstract​R​apporten er skrevet på oppdrag for og er finansiert av Utdanningsdirektoratet (Udir). Oppdraget i sin helhet er gjennomført av NTNU Samfunnsforskning avdeling for Senter for økonomisk forskning. Rapporten tar utgangspunkt i problemstillingen Hva er de viktigste årsakene til at lærerstatistikken gir ulikt uttrykk av lærerkvalifikasjonen i skolen?
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.ispartofSØF rapport
dc.relation.ispartofseriesSØF rapport
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Ulikheter-i-l%C3%A6rerstatistikk.aspx
dc.titleUlikheter i lærerstatistikk
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Økonomi: 210
dc.subject.nsiVDP::Economics: 210
dc.source.pagenumber68
dc.source.issue4/21
dc.identifier.cristin1917792
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel