Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSchiefloe, Per Morten
dc.contributor.authorStandal, Martin Inge
dc.contributor.authorTilset, Hans Donali
dc.contributor.authorGjøsund, Gudveig
dc.contributor.authorListe Muñoz, Lucia
dc.date.accessioned2022-03-29T07:47:55Z
dc.date.available2022-03-29T07:47:55Z
dc.date.created2022-03-28T12:11:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-676-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2988175
dc.description.abstractDenne rapporten er et bidrag innenfor den strategiske samarbeidsavtalen mellom NAV og NTNU, der et av formålene er å «styrke kunnskapsbasert praksis ved å utvikle NAV som en lærende organisasjon, med fokus på forbedring av organisatoriske prosesser og tjenesteren_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLæringspraksis og læringskultur i NAV – Arbeids- og tjenestelinjen : En ståstedsanalyseen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.cristin2012988
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal