dc.contributor.author | Schiefloe, Per Morten | |
dc.contributor.author | Standal, Martin Inge | |
dc.contributor.author | Tilset, Hans Donali | |
dc.contributor.author | Gjøsund, Gudveig | |
dc.contributor.author | Liste Muñoz, Lucia | |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T07:47:55Z | |
dc.date.available | 2022-03-29T07:47:55Z | |
dc.date.created | 2022-03-28T12:11:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-676-6 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2988175 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er et bidrag innenfor den strategiske samarbeidsavtalen mellom NAV og NTNU, der et av formålene er å «styrke kunnskapsbasert praksis ved å utvikle NAV som en lærende organisasjon, med fokus på forbedring av organisatoriske prosesser og tjenester | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Læringspraksis og læringskultur i NAV – Arbeids- og tjenestelinjen : En ståstedsanalyse | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.identifier.cristin | 2012988 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |