Show simple item record

dc.contributor.authorSchiefloe, Per Morten
dc.contributor.authorStandal, Martin Inge
dc.contributor.authorTilset, Hans Donali
dc.contributor.authorGjøsund, Gudveig
dc.contributor.authorListe Muñoz, Lucia
dc.date.accessioned2022-03-29T07:47:55Z
dc.date.available2022-03-29T07:47:55Z
dc.date.created2022-03-28T12:11:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-676-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2988175
dc.description.abstractDenne rapporten er et bidrag innenfor den strategiske samarbeidsavtalen mellom NAV og NTNU, der et av formålene er å «styrke kunnskapsbasert praksis ved å utvikle NAV som en lærende organisasjon, med fokus på forbedring av organisatoriske prosesser og tjenesteren_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLæringspraksis og læringskultur i NAV – Arbeids- og tjenestelinjen : En ståstedsanalyseen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.cristin2012988
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal