dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.contributor.author | Utmo, Ida Fjærestad | |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T13:24:21Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T13:24:21Z | |
dc.date.created | 2022-11-21T10:28:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-665-0 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3033435 | |
dc.description.abstract | Skolefritidsordningen (SFO) i Norge har en relativt lang historie. En vanlig linje å trekke er at ordningen strekker seg tilbake til femtitallet, og da under navnet fritidshjem. I dag har SFO (eller Aktivitetsskolen AKS) langt på vei blitt en naturlig del av skolestarten for de fleste barn. Frem til i dag har det likevel vært få overordnede rammer for skolefritidsordningen, men dette endret seg med innføring av ny rammeplan for SFO høsten 2021. Dette er første delrapport i evalueringen av innføringen av ny rammeplan i SFO, og rapporten er basert på en spørreskjemaundersøkelse blant ansatte og ledere gjennomført vinteren 2022. | |
dc.description.abstract | Ny rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFO | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Ny rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFO | en_US |
dc.title.alternative | Ny rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFO | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.subject.nsi | VDP::Pedagogiske fag: 280 | |
dc.subject.nsi | VDP::Education: 280 | |
dc.source.pagenumber | 71 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2077087 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |