Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorUtmo, Ida Fjærestad
dc.date.accessioned2022-11-22T13:24:21Z
dc.date.available2022-11-22T13:24:21Z
dc.date.created2022-11-21T10:28:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-665-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033435
dc.description.abstractSkolefritidsordningen (SFO) i Norge har en relativt lang historie. En vanlig linje å trekke er at ordningen strekker seg tilbake til femtitallet, og da under navnet fritidshjem. I dag har SFO (eller Aktivitetsskolen AKS) langt på vei blitt en naturlig del av skolestarten for de fleste barn. Frem til i dag har det likevel vært få overordnede rammer for skolefritidsordningen, men dette endret seg med innføring av ny rammeplan for SFO høsten 2021. Dette er første delrapport i evalueringen av innføringen av ny rammeplan i SFO, og rapporten er basert på en spørreskjemaundersøkelse blant ansatte og ledere gjennomført vinteren 2022.
dc.description.abstractNy rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFO
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNy rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFOen_US
dc.title.alternativeNy rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFOen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber71en_US
dc.identifier.cristin2077087
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal