Show simple item record

dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.contributor.authorUtmo, Ida Fjærestad
dc.date.accessioned2022-11-22T13:24:21Z
dc.date.available2022-11-22T13:24:21Z
dc.date.created2022-11-21T10:28:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-665-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033435
dc.description.abstractSkolefritidsordningen (SFO) i Norge har en relativt lang historie. En vanlig linje å trekke er at ordningen strekker seg tilbake til femtitallet, og da under navnet fritidshjem. I dag har SFO (eller Aktivitetsskolen AKS) langt på vei blitt en naturlig del av skolestarten for de fleste barn. Frem til i dag har det likevel vært få overordnede rammer for skolefritidsordningen, men dette endret seg med innføring av ny rammeplan for SFO høsten 2021. Dette er første delrapport i evalueringen av innføringen av ny rammeplan i SFO, og rapporten er basert på en spørreskjemaundersøkelse blant ansatte og ledere gjennomført vinteren 2022.
dc.description.abstractNy rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFO
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning ASen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNy rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFOen_US
dc.title.alternativeNy rammeplan i SFO : Kartlegging av innføringen av ny rammeplan i SFOen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber71en_US
dc.identifier.cristin2077087
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal