Show simple item record

dc.contributor.authorHybertsen, Ingunn Dahler
dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.contributor.authorHallquist, Ingrid
dc.contributor.authorRøe, Melina
dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.date.accessioned2022-12-01T07:55:53Z
dc.date.available2022-12-01T07:55:53Z
dc.date.created2022-11-30T08:54:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-7570-694-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3035168
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer Elevundersøkelsens dypdykk. Årets tema er videregående elevers positive og negative erfaringer med koronapandemien og konsekvenser for skolehverdagen. Dypdykket har et hovedfokus på utdanningsprogrammers særtrekk og fellestrekk med tanke på elevenes læringsmiljø, hvor elevstemmen er løftet fram. Oppdragsgiver er Utdanningsdirektoratet.
dc.description.abstractVideregående elevers erfaringer med koronapandemien og konsekvenser for skolehverdagen 2021 : Elevundersøkelsens dypdykk i elevenes læringsmiljø på utvalgte utdanningsprogram
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNU Samfunnsforskningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVideregående elevers erfaringer med koronapandemien og konsekvenser for skolehverdagen 2021 : Elevundersøkelsens dypdykk i elevenes læringsmiljø på utvalgte utdanningsprogramen_US
dc.title.alternativeVideregående elevers erfaringer med koronapandemien og konsekvenser for skolehverdagen 2021 : Elevundersøkelsens dypdykk i elevenes læringsmiljø på utvalgte utdanningsprogramen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280
dc.subject.nsiVDP::Education: 280
dc.source.pagenumber60en_US
dc.identifier.cristin2084968
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal