dc.contributor.author | Valenta, Marko | |
dc.contributor.author | Berg, Berit | |
dc.date.accessioned | 2015-12-03T09:07:57Z | |
dc.date.accessioned | 2015-12-05T10:00:19Z | |
dc.date.available | 2015-12-03T09:07:57Z | |
dc.date.available | 2015-12-05T10:00:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | 71 p. NTNU Samfunnsforskning, 2008 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-181-5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2367117 | |
dc.description | - | |
dc.description.abstract | En internasjonal og flerkulturell skole forutsetter en internasjonal og flekulturell lærerstab. Erfaringer og resultater knyttet til HINorges faglærerutdanning for tospråklige er sentrale temaer i denne rapporten. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.relation.uri | http://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fra-tospråklig-lærerassistent-til-tospråklig-lærer--Evaluering-av-faglærerutdanningen-for-tospråklige.aspx | |
dc.title | Fra tospråklig lærerassistent til tospråklig faglærer. Evaluering av faglærerutdanningen for tospråklige | |
dc.type | Research report | |
dc.date.updated | 2015-12-03T09:07:57Z | |
dc.identifier.cristin | 320039 | |