Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorValenta, Marko
dc.contributor.authorBerg, Berit
dc.date.accessioned2015-12-03T09:07:57Z
dc.date.accessioned2015-12-05T10:00:19Z
dc.date.available2015-12-03T09:07:57Z
dc.date.available2015-12-05T10:00:19Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citation71 p. NTNU Samfunnsforskning, 2008
dc.identifier.isbn978-82-7570-181-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2367117
dc.description-
dc.description.abstract​En internasjonal og flerkulturell skole forutsetter en internasjonal og flekulturell lærerstab. Erfaringer og resultater knyttet til HINorges faglærerutdanning for tospråklige er sentrale temaer i denne rapporten.
dc.language.isonob
dc.relation.urihttp://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fra-tospråklig-lærerassistent-til-tospråklig-lærer--Evaluering-av-faglærerutdanningen-for-tospråklige.aspx
dc.titleFra tospråklig lærerassistent til tospråklig faglærer. Evaluering av faglærerutdanningen for tospråklige
dc.typeResearch report
dc.date.updated2015-12-03T09:07:57Z
dc.identifier.cristin320039


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel