Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWendelborg, Christian
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.date.accessioned2016-06-02T14:15:46Z
dc.date.accessioned2016-07-05T11:12:07Z
dc.date.available2016-06-02T14:15:46Z
dc.date.available2016-07-05T11:12:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citation44 p. NTNU Samfunnsforskning AS, 2016
dc.identifier.isbn978-82-7570-453-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2395639
dc.description-
dc.description.abstract​Denne rapporten gir en beskrivelse om hvordan høyt presterende elever skårer på indeksene som presenteres i skoleporten, samt sentrale læringsmiljøvariabler som innsats, opplevelse av relevans og opplevelse av ulike typer negative hendelser (krenkelser). Formålet med rapporten og mandatet for oppdraget er utpreget beskrivende og i mindre grad diskuterende om hva resultatene vil si og hvordan resultatene kan tolkes i en teoretisk kontekst. Oppdragsgiver er Utdanningsdirektoratet og bakgrunnen for oppdraget er å gi informasjon til utvalget som er nedsatt av Kunnskapsdepartementet som skal vurdere hvordan norsk skole bedre kan ivareta høyt presterende elever.
dc.language.isonob
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Høyt-presterende-elevers-vurdering-av-læringsmiljøet--Analyser-av-Elevundersøkelsen-2014-og-2014.aspx
dc.titleHøyt presterende elevers vurdering av læringsmiljøet : Analyser av Elevundersøkelsen 2013 og 2014
dc.typeResearch report
dc.date.updated2016-06-02T14:15:46Z
dc.identifier.cristin1359315


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel