• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • NTNU Samfunnsforskning
  • Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK
  • View Item
  •   Home
  • NTNU Samfunnsforskning
  • Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kartlegging av utbredelse av leksehjelp i norsk skole

Dahl, Thomas; Buland, Trond Hallgeir; Molden, Thomas Hugaas
Research report
Thumbnail
View/Open
SINTEF++Rapport+A07044.pdf (152.9Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2429631
Date
2007
Metadata
Show full item record
Collections
  • Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK [550]
  • Rapporter [348]
Abstract
Leksehjelpen i norsk skole har vokst i omfang de siste årene, fra å omfatte bare litt i overkant av 10 prosent av skolene for 6 år siden til nå å være et tilbud ved over halvparten av norske skoler, grunnskole som videregående opplæring. Leksehjelpen er i hovedsak organisert av den enkelte skole med lærere som leksehjelpere, den er rettet generelt mot alle elever og er ikke fagspesifikk. Den finnes på alle trinn i norsk skole, i hovedsak som et tilbud rettet mot flere trinn eller hele skolen. Mange leksehjelptilbud er knyttet til skole-fritidsordning. Frivillige organisasjoner er også involvert i mange opplegg, både på og utenfor skolen.
Publisher
SINTEF

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit