Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKermit, Patrick Stefan
dc.date.accessioned2018-04-26T08:17:50Z
dc.date.available2018-04-26T08:17:50Z
dc.date.created2018-04-25T08:33:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-82-7570-542-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2496060
dc.description.abstract​Hva innebærer det å være ung og hørselshemmet i nordiske barnehager eller skoler? Denne forskningsoppsummeringen beskriver et utvalg nyere nordiske forskningsfunn som kaster lys over dette spørsmålet.
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Hørselshemmede-barns-og-unges-opplæringsmessige-og-sosiale-vilkår-i-barnehage-og-skole.aspx
dc.titleHørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber67
dc.identifier.cristin1581458
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel