Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning
dc.contributor.author | Kermit, Patrick Stefan | |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T08:17:50Z | |
dc.date.available | 2018-04-26T08:17:50Z | |
dc.date.created | 2018-04-25T08:33:11Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7570-542-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2496060 | |
dc.description.abstract | Hva innebærer det å være ung og hørselshemmet i nordiske barnehager eller skoler? Denne forskningsoppsummeringen beskriver et utvalg nyere nordiske forskningsfunn som kaster lys over dette spørsmålet. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | NTNU Samfunnsforskning AS | |
dc.relation.uri | https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Hørselshemmede-barns-og-unges-opplæringsmessige-og-sosiale-vilkår-i-barnehage-og-skole.aspx | |
dc.title | Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning | |
dc.type | Research report | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 67 | |
dc.identifier.cristin | 1581458 | |
cristin.unitcode | 7403,8,0,0 | |
cristin.unitname | Mangfold og inkludering | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Publikasjoner fra CRIStin - SAMFORSK [496]
-
Rapporter [326]
Forskningsrapporter