Show simple item record

dc.contributor.authorKermit, Patrick Stefan
dc.date.accessioned2018-04-26T08:17:50Z
dc.date.available2018-04-26T08:17:50Z
dc.date.created2018-04-25T08:33:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-82-7570-542-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2496060
dc.description.abstract​Hva innebærer det å være ung og hørselshemmet i nordiske barnehager eller skoler? Denne forskningsoppsummeringen beskriver et utvalg nyere nordiske forskningsfunn som kaster lys over dette spørsmålet.
dc.language.isonob
dc.publisherNTNU Samfunnsforskning AS
dc.relation.urihttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Hørselshemmede-barns-og-unges-opplæringsmessige-og-sosiale-vilkår-i-barnehage-og-skole.aspx
dc.titleHørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber67
dc.identifier.cristin1581458
cristin.unitcode7403,8,0,0
cristin.unitnameMangfold og inkludering
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record